Onsdag - en bra dag

Snart är det dags att sova, det är midnatt och jag är fortfarande vaken. Idag Återgick allt till det normala på jobbet. Båda sidorna är öppna och operationerna har startat igen och full bemanning igen, skönt!

Efter jobbet åkte jag till Arninge för att köpa födelsedagspresent till pappa, självklart var det jag skulle köpa slut, är det inte typiskt? Nu står jag här, med kalsonger i födelsedagspresent och är besviken att jag inte har hittat på något bättre och finare. Har imorgon på mig också att kanske åka till en annan affär och kolla om dem har, Men först ska mamma och jag baka på morgonen.
Efter middagen åkte jag och pappa tillbaka till Arninge för att kolla ut golv till lägenheten. Jag har hittat det två golv jag vill ha och jag tror det kommer bli ursnyggt. Tror även att jag har bestämt mig med färgvalen och tapeten. Det kommer bli så snyggt.

Fick också en trevlig överaskning idag. När jag loggade in på msn hade en mycket kär vän till mig lagt till mig. Vi har inte pratas vid sen studenten tror jag och jag har verkligen saknat henne och nu har vi äntligen funnit varandra igen. Nu ska vi hålla kontakten.
D, har saknat dig och är glad att vi har fått kontakt igen.


studentbalen 2006


Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0