Onsdag - Vårkänslor

Min lediga dag, tog en härlig och lång sovmorgon och väcktes inte förens strax innan elva då jag fick ett sms av K om att vi skulle mötas om en kvart. Det var bara att slänga på sig kläderna, koppla Lucas och så sprang vi iväg. K var för hungrig för att gå långt så vi följde med honom en bit hem och sedan fortsatte jag och Lucas att promenera. Det var så himla skönt väder idag. Solen sken, himlen klarblå och inga starka vindar men också plusgrader var det. Hade man inte vetat om att det är Januari så hade man trott att det vår ute idag. Åh vad jag längtar till våren och sommaren. Slippa klä på sig alla tjocka kläder och skor utan istället bara ta på sig lätta sandaler, fina klänningar och kjolar, mmm längtar! Ge oss vår!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0