Söndag - Blod, svett och tårar

Händerna skakar, benen skakar, händerna är såriga och blodiga, låren ömmar och värker och under ögat kommer jag antagligen få en härligt snygg blåtira Jag är varm och äckligt svettig. Ja ni undrar säkert vad jag hållt på med under denna söndags eftermiddag. Jag har köpt en soffa. Burit ner den tre trappor ner och upp i släpet. Det var mycket länge sedan jag var såhär trött som jag är nu och så andfådd som jag var,  Herregud säger jag, Jag ska aldrig mer köpa en soffa i ett hus som inte har en hiss, ALDRIG. Jag ville bara sätta mig i trappen och gråta men soffan skulle ner och ner kom den med blod, svett och tårar.


Kommentarer
Anette

Men fin var den.......:))



Kram

2009-01-25 @ 22:27:17
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0