Söndag - Egentidsdag

Denna helg har bara flygit förbi, redan söndag. Hlegen har tyvärr gått åt till att jobba, det var min helg. Igår hade vi mycket att göra från vi började på dagen tills vi gick hem det slutade aldrig strömma in människor på akuten. Tur nog var idag mycket bättre. Lugn och skön morgon och några akutpatienter.
Efter jobbet åkte jag och handlade någon maskin till pappa och sedan till mataffären och köpte med mig lite gott hem. Idag har jag haft en riktigt "egentids" dag. Jag åt god mat, såg film, låg i ett skönt varmt bad, dukade upp godis, ships och läsk och la mig i soffan med en filt över mig och såg ännu en till film. Helt ensam. Ibland är det riktigt skönt, men oftas vill jag ha sällspa omkring mig.

Snart är det iallafall dags för sova!
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0