Söndag - Fortfarande sjuk

Usch vilken heg det blev, inte alls som jag hade tänkt eller planerat. I fredags tyckte jag att jag mådde bättre, visst lite halsont och sådär men det har juh alla vid den här årstiden. Men i lördags när vi vaknade dunkade mitt huvud, och hela lördagen låg jag i sängen med världens huvudvärk, halsont och ena minuten frös jag andra svettades jag ihjäl. Huvudväekn gav sig aldrig heller, vet inte hur många piller jag åt eller hur mycket jag drack så gick den inte bort. Senare på natten gick jag hem till mig efter ha legat hos K hela dagen. Tro jag somnade på en gång när jag kom hem och vaknade inte förens vid 12 tiden och då var äntligen huvudvärken borta, lite öm bara men annars bra. Istället har nästan börjat rinna. Ja jag blir tokig. Jag kan verkligen inte vara sjuk från jobbet, det går bara inte. Imorgon har jag iallafall sovmorgon så då får jag sova ut så tror jag att det kommer vara bättre imorgon.

Idag har familjen spelat bingolotto, verkligen länge sedan man gjorde det och en rätt trevlig sysselsättning när man sitter några eller när man är sjuk och inte orkar göra så mycket annat. Vi vann iallafall 100 kr, wiie!

Dags att lägga sig i sängen och krya på sig (som jag har gjort HELA helgen) och K och jag som hade planer för att gå på bio, det får vi ta en annan dag när jag blir bättre.

Nattinatti
Hoppas ni hade en trevligare helg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0