Tisdag - Bättringsvägen

Gokväll
Börjar nu äntligen komma på fötter igen. Har mått dåligt sen i torsdags med huvudvärk, ont i kroppen, halsont och hosta, antagligen feber också så som man har svettats och frysit på en och samma gång. Var väl kanske en start till influensan, en light veriation kanske? Nu mår jag iallafall bättre, hostan är fortfarande kvar och lite snorig men det är sådana symtomer som inte försvinner i första taget i vanliga fall. Även om jag har varit sjuk så har jag jobbat och stått i nu i två dagar. I måndags föll jag i sömn direkt när huvudet landade på kudden jag var verkligen helt slut i både huvudet och kroppen även om det var en lugn kväll på jobbet. Men mår kroppen inte bra så tar det verkligen en massa energi.
Imorgon är jag iallafall ledig och mina planer för dagen är....INGENTING. Jag ska ligga hemma och bli bättre så jag blir frisk så  fort som möjligt det är planen.

Dags att sova

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0