Tisdag - hellre liv och rörelse än tyst

Nu är familjen hemma igen, ska jag vara ärlig tycker jag att det är skönt. Det är jätteskönt att vara ensam ibland, får liten egen tid men den är mycket roligare och trevligare med människor runt omkring än. Det blir mer liv. Man har någon att prata med hela tiden, en hund man kan gosa och busa med. Haha kommer bli väldigt ensamt i lägenheten, jag får kanske fixa mig sällskap, en guldfisk! Nej tror faktiskt att jag kommer hem en hel del faktiskt, får väl se vad mina föräldrar säger.

Nu ska jag nog iallafall krypa ner i sängen, mycket på jobbet idag och ska upp tidigt imorgon med.
Nattinatti


Kommentarer
Anette

Du är alltid välkommen hem ska du veta!



Kram

2009-01-07 @ 10:49:47
URL: http://teamlucas.blogg.se/
Sara

Åh de kanske man ska göra när ja bor ensam fram till sommaren. Köpa en guldfisk eller en vandrande pinne eller nåt så man har lite sällskap =)



2009-01-07 @ 18:06:11
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0