Torsdag - Flyr stan

Jag vet knappt var dagarna tar vägen. Imorgon är det redan fredag igen och även denna vecka, som alla andra har bara rusat förbi. Imorgon åker jag iallafall upp till landet med mina föräldrar och har en riktigt slapphelg samt vila upp mig lite så jag blir helt frisk. Sen fyller mamma år på lördag så det blir till att fira henne. Jag har köpt en jättetrevlig present, jag längtar lite till att få ge den och se vad hon säger. Jag kan inte säga vad det är än eftersom jag vet att hon sitter och läser här.
Men iallafall det här blir sista inlägget, åker direkt efter jobbet imorgon och kommer inte hem förens på söndag.

Trevlig helg allihopa!


Älskar dig över allt annat
Saknar dig!


Kommentarer
Anette

Stort tack för dom fina presenterna - ska bli så kul att få en sminklektion:))



Kram

2009-01-19 @ 09:53:55
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0