Födelsedagsmiddag

Gokväll..
MIn eftermiddag har jag spenderat i köket och försökt laga både mat och kaka. Idag kändes de först inte att det var min dag att stå i köket. Jag brände fingret, smeten till kakan blev misslyckad, två gånger, nötterna ramlade ut på golvet, kakao flög ur kartongen när jag öppnade den och låg över halva köket, ungsformen läckte så det var olivolja i ungnen och hela spisen. Men tros en allt detta så blev middagen jättegod och de tyckte min kära familj också. Så jag är inte fullt en katastrof i köket..men nästan kanske. Efter middagen fick jag öppna paket. Vi firarde min födelsedag i förskott, eftersom mamma och pappa har semester nästa vecka och är då på landet.
Men iallafall i mina paket fick jag salt/pepparkar, ungsformar som inte läcker, rosa jacka, knivar, duschkran, och också en radio till bilen som man kan svara i mobilen med utan att släppa händerna från ratten. Och för att jag skulle förstå vad alla sladdar var hade pappa ritat en teckning....


Den fina teckningen satt pappa och ritade på jobbet. Det är jag och mina kära bil... hahha han är knasig.


Och mamma hade gjort ett fint grattiskort..

Tack för fina presenter!


Kommentarer
Anette

Stort tack för en kanongod middag - det gjorde du bra!!

Ja du det var en fin teckning han gjorde :O)

Vi ses i morgon krama Lucas från mig.



Kram

2009-07-02 @ 20:39:19
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0