gröna lund



Igår besökte vi Gröna lund, jag och K. Det var evigheter sedan vi var där så vi tyckte att det var dags att göra ett besök och det tyckte andra också. Det var nämligen långa köer för att bara komma in på grönan, men väl där inne går det juh rätt fort innan det är ens tur att få åka. Jag tror att vi spenderade mer tid på marken och vi lottstånden än vad vi gjorde i karusellerna, man har juh blivit så jäklans feg.. Vi fegade ur på den nya bergochdalbanan insane. Det var synd för den såg rätt rolig ut, men jag tror jag behöver någon lite modigare att åka med om jag ska komma upp i den. Vi får väl se när vi ska dit och köra femkamp med jobbet om någon vågar åka den med mig....

Efter att ha varit där några timmar var vi nöjda och vi promenarde in till stan och träffade min kära vän och åt middag ihop på kungshallen innan vi drog hem och slängde upp fötterna i soffan och tittade på film, en mycket trevlig dag var de iallafall..




Snåla K vann godis som han från början inte tänkte bjuda på....(tillslut fick jag)


..Jag vann bara två små söta gosedjur..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0