Lördagskväll



Sitter och äter min såkallade middag, sen jag flyttade hemmifrån och inte är hemma och äter så blir det oftas bara te och smörgås till middag. Man har inte alltid så lust eller ork att laga till något.
Men man blir juh mätt på de här också. En annan bra sak som hände när jag flyttade var att jag knappt äter godis längre heller, jag är helt enkelt inte sugen på det längre, det är jättebra!

Ikväll skulle jag igentligen möta upp min syrra och hennes kompis, jag var på väg och gjorde mig i ordningen..Men jag fastnade kvar här i soffan, sen rann energin ur mig. Sorry syrran!
Ska istället sätta på en film som man kan slumra till.

Ha en bra kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0