onsdag

Godkväll!
Vilket regn det kom idag under förmiddagen. Jag var körandes till jobbet då himlen öppnade sig och man såg inte ett smack...På motorvägen körde man kanppt 30 och hela vägarna var vattenfyllda, helt sjukt mycket vatten kom det.
Strosa runt en stund i mörby centrum innan det var dags att jobba, hittade lite småsaker jag köpte, nu får jag snart skärpa mig med att handla saker..

Nu är det bara två pass kvar, sen SEMESTER. Kroppen min tror jag redan har börjat gå i semesterläge, det känns som man gör jobbet på rutin just nu och bara längtar tills dessa två pass är färdigjobbat...

Nu ska jag se lite inspelat allsång på skansen och äta lite, sen sova

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0