Picknick

I fredags när jag kom hem från landet, mötte jag upp K, lämnade min packning hemma, bytte om sedan for vi iväg till stan för att gå på den nya Harry Potter filmen, en besvikelse tycker jag. Den var inte lika bra som dem andra filmerna har varit..Kanske har dem hållt på för länge att dem inte längre kan hålla samma standard`?

I lördags bestämde vi oss att packa picknickpåsen och sätta oss vi stranden här i närheten och grilla lite, det var jättemysigt. Vi satt där på en filt på klipprona, grillade våran flintastek och kollade på folk som försökte totsa de kalla vattnet för att bada och färjorna som åkte förbi oss. Det är verkligen en jättemysig  strand att vara på.







 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0