Födelsedagsfirandet

Min födelsedag har varit jättebra. Hade en lunch med K, sen åkte vi och hämtade min syrra och åkte hem och bakade klart cupcakesen och tårtan..Min kära moster med kusin och man kom och fikade fram mot kvällen och då kom även syrrans sambo. När moster hade åkt så gick vi ner till thai och sushi resturangen och beställde lite mat och gick hem och åt. Nu ligger jag proppmätt framför tv och är jättenöjd av dagen. Lite konstigt kändes de att mamma och pappa inte var här, men dem har juh redan firat mig och snart får jag träffa dem ändå.




Fick många fina presenter också... rosa kakfat, en middag med drinkar, kläder, pajform, ljuslycktor i rosa, ungsform, namnhalsband...


tack alla för fina presenter och gratulationerna, ni gjorde min dag till en bra dag!
Nu ska jag lägga mig åter igen på soffan och njuta av sista timmen på dagen

Nattinatti ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0