Veckorna på landet

Nu är man tillbaka till stan igen, efter att ha varit på landet i nästan två veckor. Kom hem i fredags.
Har haft de jättebra på landet. Även om man inte gör så mycket så går tiden rätt snabbt ändå när man är där ute.
Vi har iallafall shoppat en del, träffat moster som kom på besök, varit och fikas hos min farbror och träffat mina kusiner, plockat kantareller (två stora kassar fick vi ihop) plockat massa blåbär, fixat iordning min fina bil. Syrran och M kom på besök och vi åkte en dagstur till Åland med pappa fram och tillbaka. Det är faktiskt en rätt trevlig tur om man inte har så mycket för sig, tar juh inte allt för lång tid heller så.


Lucas i solstolen....?





Båttruen till Åland


Kära syrran och M


Pappa och jag

 

Jag saknar redan landet!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0