Flyttat hemmifrån

Idag gällde det, idag kom sängen till lägemheten och från och med idag har jag flyttat hemmifrån..hur det känns? Det är spännande, läskigt, roligt, förväntasfull, ensamt, tomt. Det är helt enkelt blandade känslor av både positiva och negativa känslor. Men det är som pappa sa det är ovana, det kommer kännas bättre om några dagar och jag hoppas det. Jag kunde inte undvika att fälla tårar idag och det brast igen när dem åkte ikväll efter att dem och syrran och hennes sambo hade ätit middag här och jag inte åkte med dem hem. Men det här är mitt hem och jag älskar det, det har blivit så otroligt fint och det är bara så jag av hela lägenheten. Jag är så tacksam för att mina föräldrar att dem har hjälpt mig så mycket med att få lägenehten så som den är idag. All tid dem har lagt här under detta år betyder jättemycket och det ska jag visa dem. Jag älskar verkligen mina föräldrar dem är bäst!

Nu ska jag torka bort tårarna och dricka lite te och se gossip girl innan det är dags att sova!
Nattinatti ♥

ps. Tack K för en mysig helg...


Kommentarer
Anette

Tack för en god middag! Klart att det är blandade känslor, men jag tror att du kommer att trivas bra där, sen är du alltid välkommen hem.



Kram

2009-06-08 @ 09:43:19
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0