Glad midsommar

Gokväll!
Igår hade jag Lucas hos mig som sov och höll mig sällskap, vi hade de mysigt. Och idag åkte jag hem och lämnade honom hos mamma och pappa, det är delad vårdnad av hunden de!
Sen under morgonen fick jag ett sms av en jobbarkompis som ville lunch innan det var dags för oss att börja jobba. Det var trevligt, kul att ses lite utanför jobbet också. Vi kollade runt lite i Mörby centrum innan det var dags att bege sig till arbetet. Väl på arbetet hade vi inte mycket att göra, efter middagen fick vi för oss att börja baka. Det blev en äppelpaj som vi bjöd också våra få patienter vi hade, riktgit mysigt och mysigt!

Nu är det dags att snart sova.
Midsommarfirandet blir dels på jobbet och på landet!

Ha en trevlig midsommar allihopa!


Kommentarer
BoNIiITa

Det går bra med min blogg, försöker skriva så mycket som möjligt varje dag .



Hur går det med din pojkvän då ?

2009-06-19 @ 02:33:11
URL: http://isabelhernadnez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0