Helg på landet

Gokväll!
Jag har haft en jätte mysig helg på landet med mina föräldrar. Även om regnet öste ner så åkte vi in till stan och shoppade lite innan vi åkte tillbaka och la oss på soffan och såg film. Sen fick mamma för sig att gå ut och plantera blommorna hon köpte när regnet öste ner. Vi åt god grillad middag och jordgubbar till efterrätt doppade i choklad. Även om man inte alltid gör så mycket på landet (åtminstone inte jag) så blir man ändå inte uttråkad där, det är skönt att bara ligga i soffan och titta på tv, eller sitta ute i solstolen när det är fint väder, man behöver inte göra så mycket för att trivas där ute och det gör jag verkligen. Ska bli skönt att spendera fler dagar där under semestern.

Idag på morgonen fick mina föräldrar också min present till dem. Jag vill visa min uppskattning för allt dem har hjälpt mig med att få iordning min lägenhet och därför fick dem en upplevelse av mig, en ballongflygning, och jag tror den uppskattades, även om mamma blev smått  nervös men jag tror det blir urkul och en rolig grej att göra tillsammans.

Nu är de snart dags att lägga sig
Nattinatti ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0