Landet

Godmorgon
Idag börjar jobbet igen efter 4 underbara dagars ledighet. Dem dagarna spenderade jag på landet, i solen och bara njöt. Nu har jag bränt mig, mina axlar svider och så gör även pannan, men det är så skönt ändå att sommaren har kommit igång och ger oss värme och sol. Åkte iallafall till landet i onsdags kväll när jag hade slutat att jobba. Torsdagen låg vi ute i solen och höll också på med min bil som skulle fixas lite. Fredagen åkte jag och mamma in till stan och shoppade lite och bara traskade runt i norrtäljes lilla stad och hade de mysigt, men när det inte gick längre pga värmen åkte vi tillbaka till landet och satte oss i våra solsängar och solade istället. Lördagen var jag så bränd om axlarna att vi satt inne när de var som varmast och kollade på film och igår söndag var det dags att åka hem igen, inge lust alls med de. Men om två veckor har jag semester och då blir det en längre tid på landet jag ska vara där, jag längtar. Hoppas vädret bara håller i sig..

Ha en bra dag ute i solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0