Midsommardagen

Gokväll
Jobb, jobb och jobb. Midsommardagen, alla ligger väl hemma och är bakis. Inte jag, det blev en lugn midsommarafton på landet med mina föräldrar. På dagen jobbade jag och sen när jag hade jobbat klart drog jag iväg till landet och åt en jättegod middag. Idag var det bara att åka tillbaka till Stockholm igen och in och jobba igen. Men det gjorde inte så mycket vi hade de jättemysigt. Varje gång de är högtider och man ska jobba får vi alltid pengar av vår otroligt underbara chef för att handla mat och godsaker för. Idag var en sån dag för oss, vi hade laddat upp med jordgubbar, paj, skinka, kalkon, salami, bagetter, ostar, godis och massa annat gott, så vi hade en jättretrevlig middag ihop, hur mysigt som helst. Så ibland gör det inte så mycket att man får jobba dessa storhelger.

Nu är det dags att sova, upp tidigt imorgon...till jobbet!
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0