Mysdag med mor

Gokväll
Ska alldeles snart lägga mig i min mysiga säng, läsa lite i min tidning och sedan sova. Jag har varit ledig idag och idag fick jag äntligen min mysardag jag har tjatat om. Blev ingen film dock men jag och mamma satt och tittade på desperata husfruar, färgade håret och åt lunch, jättemysigt!
Under kvällen var jag och pappa i lägenheten och började städa lite, satt in tv dvd och telefon så nu fungerar hemtelefonen. På söndag flyttas sängen dit och ja då kommer jag börja bo där också, som är blandade känslor men jag tror att det kommer bli bra.

Dags att göra sig iordning för sängen
Nattinatti ♥


Kommentarer
Anette

Klart att det kommer att bli bra - tror att du kommer stortrivas i din mysiga lägenhet!



Kram

2009-06-04 @ 08:11:24
URL: http://teamlucas.blogg.se/
Anette

Ja det var en mysdag - trist att hårfärgerna inte blev som dom skulle:O)



Kram

2009-06-04 @ 08:12:57
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0