SOMMAR

Första juni idag, helt sjukt vad det går fort. Nu är det verkligen SOMMAR.  Har varit vaken sen klockan åtta imorse, jag och mamma skulle till bilverkstaden och lämna in "Kalle Anka" bilen som pappa kallar min nya bil för. Byta en rem som var trasig. När vi hem bytte jag om till träningskläderna och så testade jag mitt nya wiieträningsspel, roligt! Så idag första juni så ska jag sluta med godis och godsaker (för ett tag) ut och träna och köra mitt spel. Denna gång ska jag lyckas också och inte ge upp.

Dags att börja göra sig iordning och dra till jobbet, kan säga det idag också JAG VILL INTE JOBBA!!!!! vill ut i solen istället......

Ha en bra dag i solen ni som kan njuta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0