Onsdag - Träningsstart

Nu har det ännu en gång varit dålig uppdatering här. Men det som händer mest just nu är jobbet och där händer det inte så mycket spännande just nu mer än..att jag vat ansvar för köket idag och möblerade om lite, som jag säkert kommer få konsekvenser för "det ska vara som det alltid har varit"..iallafall kommer jag få höra något....
Har också börjat träna, pappa hittade ett wii spel där man får en personlig tränare så har man olika gympapass med henne och så ställer man in hur lång tid man vill träna. Har hållt på i två dagar nu och har träningsvärk i lären och vaderna så det lär juh göra något, om inte så är jag iallafall alldeles svettig och trött när jag är klar.  Nu hoppas jag att träningen kommer att komma igång så man kan bli lite vårfin på ett kroppsligt sätt. Nästa vecka funderar jag på att börja med en juicedieten som hjälper kroppen att rensa ut giftr och slaggprodukter, den håller på en vecka, det borde man väl för tusan klara av!

vi får se!


Kommentarer
isabel

Lägger din blogg på mina favoriter nu gumman

2010-05-21 @ 17:32:01
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0