Onsdag - Vilken dag...

Vilken dag...gud va härligt de var att äntligen få se sol, och den värmde på ganska så bra också...Det känns som det är vår i luften låt oss hoppas på det, snälla! Blev iallafall sugen på att klä mig lite vårlikt idag så fram med de vita tygskorna, på med kjol och kappan, så skönt var det.. Hoppas bara att de kommer att hålla i sig nu.

Sen när jag var på topphumör skulle jag åka till jobbet, kommer ner i garaget och ser att det är ett nytt lås på boxen (min bil står i en box med gallergrinadar) Jag kommer alltså inte åt bilen, den är inlåst. Ringer mamma i panik att jag inte får fram bilen och andra bilen har pappa. Jag har ingen bussremsa och kontot är tomt. Det slutade lyckligt med att mammas vän lånade ut sin bussremsa så det var bara att åka buss till jobbet och komma försent.. Mamma ringer surt till dem som har hand om detta och det hade blivit något fel, men hur tusan kan man byta lås på en box om det står en bil där, ringer man inte och kollar om det verkligen är rätt? Jaja under eftermiddagen fick jag nyckeln till de nya låset så nu kommer jag iallafall åt bilen och som plåster på såret fick jag två biobiljetter.
Blev iallafall hämtad från jobbet så jag slapp ju försöka ta mig hem med buss iallafall, skönt var väl de..

Nattinatti



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0