Söndag - Härlig helg på landet

Söndagkväll redan, helgen har sprungit iväg... som vanligt!
Har haft en jätteskön helg på landet, vi åkte dit i fredags. På vägen köpte vi lite färg och annat skojigt för att pappa skulle sprutmåla mina köksluckor. Dem blev hur bra och fina som helst. Medan han gjorde det var mamma, Lucas och jag ute i snön. På landet var det verkligen riktigt snö, snö som knakar under skorna när man går, det var riktigt mysigt. Lucas och jag busade i snön och sen byggde vi en snölyckta. När vi vart kalla efter ett tag gick vi in och kröp upp i soffan och tittade på film, Patric 1,5 den filmen var ju riktigt rolig.

Idag söndag har jag inte gjort så mycket, vi åkte rätt tidigt ifrån landet för tanken var att vi skulle till lägenheten och måla, men det blev lite ändrade planer. En tjej skulle komma och köpa min fina gungstol. Efter att hon hade varit här och hämtat den så åkte pappa och jag till lägenheten och lämnade av lite grejer bara.

Imorgon börjar en ny jobbvecka!


Kastar snö på Lucas



Bilderna har jag lånat av http://teamlucas.blogg.se/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0