Söndag - Min helg

Då börjar helgen närma sig sitt slut och en ny vecka snart börja..Har haft en mysig helg med mamma. I fredags unnade vi oss en räksmörgås och laddat upp med godis och gott till lets dance finalen. I lördags spenderade vi halva dagen i lägenhten med att diska allt mitt porslin och hitta rätt plats åt det i skåpet. Dammsugning och golvtorkning i vardagsrummet och la mattan på plats..Nu ser det snart ut som ett hem, det kommer iallafall bli jättefint. Efter en heldag med städning kände vi oss inte direkt för att åka hem och laga mat så vi köpte med oss kebabtallrik hem och åt framför tv till robinsson. Några filmer har vi också hunnit se. Idag söndag var vi nere och veckohandlade efter det hämtade jag min syster och åkte till Sollentuna för hon skulle köpa en cykeln. Tyvärr fick inte cykeln palst i bilen som vi trodde och hade räknat med så stackarn fick ta pendeln hem med cykeln och sen gick hon till bromma från stan. Men hon fick iallafall sin efterlängtade cykel så hon är glad ändå. När jag kom hem åt jag och mamma en god middag och nu är jag precis klar med slingorna jag har lagt i en hennes hår. Snart ska jag slänga mig  i soffan och se ännu ett efterlängtat avsnitt av min favoritserie Gossip Girl och njuta av helgens sista lediga timmar.

Hoppas att ni har haft en bra och mysig helg!
Pok


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0