Tisdag - Vinterfara

Fick en liten chock imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret, ett djupt vitt täcka låg över marken. Igår var det juh barmark och idag är bor vi ett vinterland. Den där våren vi alla väntar på får vi nog vänta lite längre på för en så långe tänker vädret inte ge oss mer än snö. Lucas är iallafall glad för det.
Om det fortsätter med sånt här väder lär jag behöva ta bussen till jobbet, jag tänker inte köra min bil, det är helt livsfarligt och man måste nästan ha dödslängtan för att vilja åka med i den. Vinterdäcken är så dåliga så man har absolut ingen kontroll alls på bilen, man bara gliiider och det händer ingenting,






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0