Torsdag - Fullt upp

Efter jobbet idag var det hem äta middag och sen skulle pappa och jag iväg.
Vi började med att stanna till vid en bilförsäljare och kollade runt lite på bilar, snart är det tyvärr dags att byta ut min lilla cabbil så vi kollade runt lite för att se vad bilarna jag ville ha låg i för prisklasser. problemet för mig är igentligen inte priset på bilen utan att försäkra den, det är juh svindyrt..Men min lilla skruttbil får hålla över sommaren så jag hinner spara ihop lite pengar så man slipper ta fler banklån.

Nästa stopp var en snabbis på IKEA, där vi skulle köpa ett soffbord och dvdhyllor och medan vi var där tog vi oss en IKEAkorv innan vi drog vidare till bauhouse där jag skulle köpa min bänkskiva och lite tillbehör för att sätta upp kaklet jag och K var och köpte förra helgen.
Slutstationen var i lägenheten där vi lastade av allt och pappa limmade lite hyllor och nu är vi äntligen hemma. Ska snart sätta mig och plugga lite inför imorgon då jag och en L, en jobbarkompis ska på kompetensutbildning imorgon och visa vad vi går för. Vi ska visa att vi klarar av att göra olika moment som att sätta en kateter, ta kapillära blodprov samt venösa..och jag är nervös.Jag vet igentligen att jag kan men det jag är nervös för att vi kanske ska få sätta kateter på en man..hallå!, jag jobbar på en kvinnoavdelning och har aldrig sett eller satt själv kateter på en man..det gör min nervös..snälla ge mig en kvinna!

Plugga, plugga sen sova!
Nattinatti


Kommentarer
Anette

Du ska se att det kommer att gå jättebra!

Kram

2009-03-13 @ 08:29:40
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0