Torsdag - Mera shopping

Vilket konstigt väder det har varit idag. Ena stunden är det fint med sol och blå himmel och andra stunden kommer snö. Så har det hållt på nästan hela dagen..Knasigt!

Idag har jag varit ledig så mamma och jag drog iväg och shoppade lite småsaker till lägenheten (såklart) dem senaste månaderna har det bara handlat om den. Men den blir jättefint och troligtvis blir den klar nästa vecka. Tur att man har så otroligt snälla föräldrar och duktiga som ställer upp och hjälper mig att få den iordning och så som jag vill ha den.  Nu under kvällen har jag och pappa varit där. Golvet i köket håller på att läggas och så får det en köpare på den gamla diskbänken där idag och ville ha den, trevligt blir av med lite gammalt och samtidigt tjäna några kronor på det och det är aldrig fel.

Nu blir det att slänga sig i soffan och glo på tv innan det är dags att sova!

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0