Min helg

Tänk att det kan vara så skönt att komma bort från stan och ut på landet. Jag trivs verkligen på landet, det är inga måsten, vill man ligga i solstolen hela dagen, javisst gör det. Det är inget man måste göra där om man inte vill och det är så skönt. Synd att helgen tar slut så fort bara, hade gärnat stannat ett tag till. Tur att det är sommar snart så att man kan tillbringa sin semester där, härligt!
Jag har inte baa legat i solstolen i helgen och fått färg utan också hjälpt till att klyva ved, det var roligt faktiskt! Vi har ätit god mat, massa godsaker och bara haft det bra, en riktigt härlig helg fick vi med fint väder, bättre kunde de inte bli.

När vi åkte hem från jobbet stannade vi på några olika bilfirmor, min "gammelpärla" Vill snart inte längre. I fredags när jag skulle hem från jobbet vägrade den att starta, mamma och pappa vi därför komma till jobbet och hämta mig och bilen fick stå kvar över helgen. Nu funkar den igen, men vet när den ger upp igen det känns lite osäkert att åka runt i den och så slutar den fungera långt hemmifrån. Nej det är nog dags för att köpa sig en ny bil som man kan lita på, men det är synd jag gillar min lilla cabbil.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0