Myskvällar

Tänkte snart krypa ner i sängen och somna till en film. Igår träffade jag min fina vän S som jag inte har träffat på länge. Vi har en speciell vänskap. Vi ses inte särskilt ofta, vi rings desto mer i perioder, men när vi väl ses så känns det så himla naturligt och att det var som i går vi sågs senast.
Igår träffades vi iallafall, hyrde film och laddade upp med lite chips och dipp, en riktigt mysig valborskväll hade vi. Det slutade med att vi somnade på soffan och det resulterade i en dålig sömn och när klockan ringde strax innan sex var man inte särskilt pigg på att gå upp och iväg till jobbet.  Så idag är jag väldigt seg och väldigt trött. Jag träffade K en stund nu under kvällen som är sjuk, det blev en ny hyrfilm och nu när han har gått hem blir det lite te, sängen och sen sova. Ny arbetsdag imorgon igen, jäklans helgarbete.

Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0