Onsdag - Min lediga dag

En ledig dag mitt i veckan är underbart, det känns som man hinner göra mycke då. Jag var uppe klockan åtta i morse, prata lite med mamma, satt i 50 min i telefonkö för att få tag i min bank, möte upp K, åkte till stan, shoppade en klänning, mittade fina skor jag ska köpa när lönen kommer, åt lunch, åkte hem från stan, mötte upp mamma, handlade och åkte hem, syrran kom på besök, promenad med Lucas och pappa, syrrans ssambo kom och det blev middag. Ja det är ungefär min dag i korta drag.

Fick en jättefin present av min kära syster idag också, ett tvåvåningskakfat


Imorgon är det jobb igen så det är dags att göra sig iordning för sängen.
Nattinatti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0