Perukbrännboll

I torsdags var jag på årets (än så länge) roligaste event, perukbrännboll. Det är precis som det låter, en massa folk, med peruker som spelar brännboll på en äng någonstans i stockholm, har trevligt och äter och dricker gott. Ja det kan ju faktiskt inte bli bättre än så. Jag följde med min syrra dit och träffade många trevliga människor. Det var helt klart en mycket lyckad kväll och här kommer lite foton från dagen......


Förberedelse


Så snygg blev man sen


Så snygga blev Syrran och hennes sambo


Perukbyte efter halva kvällen


Bästa vän


Bästa syrran och jag

Mer bilder kanske kommer sen....


Kommentarer
Anette

Wow va snygg bloggen blev!

2009-05-25 @ 10:53:08
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0