Svininfluensa vaccinet

I fredags tog jag vaccinet mot svininfluensan, på kvällen började armen värka där man fick sprutan och när jag vaknade upp på lördag morgon värkte hela kroppen, på vartenda liten kroppsdel gjorde ont. Men med ett alvedonpiller var värken borta, ett tag och jag kunde ta mig ifrån soffan.
Dagen efter var man helt återställd! Nu är det bara armen som fortfarande värker!

Jag och L håller på att leta londonresa för fullt nu, jag hoppas verkligen att vi hittar någon och kan dra iväg så fort som möjligt!



Kommentarer
Tessan

Det där tänker inte jag ta :) hatar allt med nålar tyvärr. 150 kr för den svarta är helt ok om du vill köpa den, det är drygt halvapriset

2009-11-05 @ 17:14:26
URL: http://varframtid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0