Brödbak






Första oktober idag, nu är det verkligen höst. Det är kallt, kallt kallt. När mamma och jag var och shoppade igår köpte jag mig en stor lång polotröja som jag har myst i dag och ett par mys "uggs" skor.
Imorse fick jag till och med skrapa bort is på fönsterrutorna på bilen. Åh vad jag älskar hösten, underbar årstid tycker jag!

Just nu håller jag på att baka bröd för fullt, imorgon är det jag som ska stå för frukost på jobbet som vi gör varje fredag. Och jag tänkte att jag skulle baka eget bröd för att samla på mig lite vuxenpoäng.. Så dem ser att jag kan göra något själv. Nu får vi verkligen hoppas att dem smakar!

återgår till bakandet!



Kommentarer
Anette

Du var så duktigt - och det smakade jättegott!



Kram

2009-10-02 @ 07:23:17
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0