kanelbullens dag

Förra veckan fick jag ett litet bakslag, ingen träning och jag åt verkligen bara godsaker den veckan. Jag bakde bröd till jobbet (som blev succe, jättekul), och i lördags bakade jag för första gången kanelbullar till kanelbullens dag och då var det juh bara att äta på dem också.
Denna vecka måste jag skärpa mig igen, jag började direkt efter jobbet med att träna så nu känns de bra. Tur nog hade jag inte gått upp något från förra veckans godisätande, vågen står kvar på samma och kampen mot att nå målet förstätter...

Måste berätta att igår var jag och min kära syster och hämtade hem hennes och hennes sambos kattungar, guud va söta, jag vill nästan ta med mig en hem också.. riktigt söta små liv och busiga var dem visst också. Direkt när dem kom hem hängde dem i gardinerna och välte blomkrukor.. haha ja så kan de gå!

Nu ska jag hem till mamma och pappa och baka lite bröd till dem som dem eller pappa har beställt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0