Ont, Ont, Ont

Ooont, min axel, min hals..Ja det gör ont överallt..vaknade upp inatt med smärtor i axeln och nacken. Ungefär som nackspärr fast de strålade ut i axeln. Det blev inte mycke sömn inatt. Trodde knappt att jag kunde jobba idag. Men jag tog mig dit ändå och väl där fick jag smärtstillande och den värsta smärtan försvann, Tur att man jobbar på ett sjukhus. Fick med mig smärtlindring hem av chefen så jag hoppas att man får sova lite inatt. Har fortfarande svårt att röa huvudet normalt men det är inte sådan ilande smärta som de var tidigare idag, fy alltså!
Fick ställa in min träning idag, får se om jag kanske kan träna imorgon.
Istället för att träna gick jag och mamma ner till affären och köpte med en massa godsaker hem som vi och pappa ska mumsa i oss idag på våran tisdagsmys.

Tillbaka till soffan!



Kommentarer
Anette

Hoppas att Du har kunnat sova i natt och att det känns bättre idag!



Kram

2009-10-14 @ 08:09:41
URL: http://http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0