Träning

Jag känner mig fortfarande taggad med min träning, nu har den flytit in i mitt liv som en vana. Visst vissa dagar skulle man göra vad som helst för att slippa men så är det med allt. Men när man väl är på gymmet eller ute och går är det så skönt och en befriande känsla, det är skönt att få ut lite energi och svettas lite, man mår så otroligt mycke bättre och det bästa är..Jag kommer i mina byxor nu!..jippi! ÄNTLIGEN. detta gör mig ännu mer taggat till att träna på lite hårdare och äta lite nyttigare.
Igår när jag var på gymmet fick jag ett träningsupplägg av våran instruktör. Idag var det dags att testa övningarna och nu kan jag säga att jag är rätt mör i kroppens ALLA delar. Bara att köra vidare med de också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0