Uppdatering från landet

Sitter på landet, vi har tydligen skaffat internet här så medan mamma och pappa tar hand om deras gäster, passar jag på att titta runt lite här. Det som är skönt med landet var att man inte hade tillgång till data eller internet man kom liksom bort från sin vardag man har hemma lite. Men ibland och framförallt nu är det rätt skönt att ha de lite som sysselsättning.

Igår var jag och mamma inne i stan och kollade runt lite. Köpte mig en vit, jättefin vinterjacka. Nu vill jag ha höst, kyla och tillslut vill jag ha mängder av snö. Hittade även en fin bänk som jag ska hem och mäta sedan för att se om den får plats i min hall där hemma, sittbänk med förvaring. Jag hoppas att den får plats för den var så himla fin. När pappa sedan kom på kvällen meckade vi vidare på min bil (eller pappa gjorde jag satt brevid och gjorde honom sällskap) Vi bytte ut den trasiga AC mot en hel och imorgon sk vi åka och fylla upp den och hoppas att den funkar nu så man slipper svettas ihjäl i bilen efter att den har stått i solen hela dagen.

Ha en bra helg!
Är tillbaka till stan imorgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0