Ännu en bra helg

Eftersom det inte blev någon Umeå resa för min del i helgen så fick jag komma på något annat roligt att hitta på att göra under helgen, då ringer man självklart H. Hon blev för överigt jättelycklig att jag inte kom iväg.

Så i fredags efter att hon slutat jobba åkte vi till täby centrum, glodde lite i affärerna, köpte lite gott vin och käkade lite innan vi åkte hem till henne för att göra oss i ordning för kvällen. Vi satt först på hennes ballkong, drack vin och hade mysigt med massa skitsnack som vanligt. Sen åkte vi till Garbos och dansade långt in på natten. Sen åkte vi hem till henne och somnade rätt snabbt båda två.

Vi gick väl upp till halv två på lördagen för att vi skulle hinna gå till systemet som stängde kl tre, handlade de vi skulle och gick hem och la oss på soffan och såg film och var allmänt bakis. Men efter lite mat i magen och en dusch var vi på hugget igen och korkade upp vinet på ballkongen igen och senare åkte vi till göta källare och dansade gärnet öven denna gång också fast nu med syrran också. Jag var väl hemma till halv 5 ungefär.
Ännu en riktigt rolig helg med massa knasigheter och skratt!

söndagen gick åt till att byta däck på bilen och sen BARA ligga och slöa på soffan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0