Sjuk, sjuk, sjuk

Jupp, jag blev sjuk...IGEN. jag blir snart tokig på att jag hela tiden blir sjuk nu.
Blev hemskickad från jobbet i torsdagskväll av chefen och har sen dess legat hemma hela helgen. Försökt att vila och bara koppla av, men det är svårare än vad man tror.
I fredags var jag hos dotktorn för att se o jag behövde någon medicin, men proverna visade inget utan det var bara att gå hem och vila, doktorns order.  På kvällen kom min underbara Patric, med min favoritmaträtt, hur gulligt är inte de att bara komma över och överska en sjukling sådär?! Resten av dagen låg jag och tittade på tv och filmer. I lördags var jag så rastlös och så var de fint väder ute så jag tog mig ut på en promenad med en kille jag mötte på krogen förra veckan för att visa runt lite på ön, han ska flytta hit så jag blev en privat guide för honom och så käkade vi lite innan jag åkte hem till mig igen. Trevligt med lite nya vänner.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0