Långt frisörbesök

Igår tillbringade jag 3½ timme hos frisören, tre och en halv timme. Jag höll nästan på att bli tokigt, det var alldeles för lång tid för att bara sitta stilla.
Det var nämligen dags att göra något åt håret igen, jag är trött på att vara svarthårig. Så vi började med att avfärga hela håret och bara denna process tog över en timme även om det var två tjejer som stod och gnodde i håret. Sen efter de var det dags för lite klippning. Jag är otroligt mesig när det gäller att klippa mig jag älskar min längd på håret och om de gick skulle jag aldrig klippa mig. Men nu var jag tyvärr tvungen, hon ville klippa till axlarna men de fick hon faktiskt inte, det är på tok för kort och jag tycker jag inte passar i kort hår. Jag fick behålla lite längd iallafall. Efter klippningen var det dags att lägga in slingorna, blonda och över dem la dem en brun toning. Ljusare blev jag men inte så ljus som jag ville, men det hade jag ju nästan räknat med. Det får man ta steg för steg men det är en bra början på vägen iallafall.
Resultatet, ja det blev jag nöjd med även om jag tyckte hon klippte för mycke. visst är man fånig? det är ju faktiskt bara hår, som VÄXER, hela tiden!



Kommentarer
Anette

Det var väl värt - Du blev jättefin i håret!



Kram

2010-02-10 @ 08:14:39
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0