Min helg

Helgen är äntligen över, det är inte ofta man säger så..om man inte har jobbat hela helgen. Fredagen började med kaos, på lördagen lugnade de ner sig lite granna.
Efter jobbet i lördags bestämde jag och H att vi skulle ut och käka lite, dricka lite vin och gå på bio och se shutter island!
Middagen blev på fridays, åh gud va god mat dem hade där, dit ska man gå flera gånger.
Efter middag drack vi en varsin god "sommardrink" innan det var dags att bege sig ut i kylan och upp till biografen. Shutter island är nog en av de bättre filmerna jag har sätt på länge, riktigt bra film var de, rekomenderar den verkligen till er.

Sen att komma hem mitt i natten med tunnelbanor som inte fungerar när minsta lilla snö och kyla kommer.
Efter inställda avgångar, förseningar kom äntligen mitt tåg efter 30 min väntan.
När man kom hem hoppade man direkt ner i sin säng för att få lite värme i kroppen igen.
Vad är det här för väder, -22 grader?! När ska de bli varmare och när ska vi få se lite vårtecken?!
Vi är ju snart inne i Mars, det borde börja komma lite vårtecken snart...snälla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0