Ramar

I helgen var det ett år sedan jag skrev på papprerna och därmed köpte min egen lägenhet. Efter denna totala makeover vi gjorde här hemma satt jag upp tre fina ramar ute i hallen. Men dem har hängt tomma sen dem hängdes upp och dem gångerna mina underbara kusin kommer hit, har hon alltid tjatat att nu måste du göra något åt dem och vet ni IDAG har jag gjort de, idag hänger de äntligen tre fina bilder i ramarna, mammas fotografier. Blev så fint, att det ska ta över ett halvår innan det händer något. Så nu kusin får du komma över och se ;)












Kommentarer
Anette

Visst är det konstigt att vissa grejer tar en sån tid att fixa?! Men det blev jättefint,



Kram

2010-02-04 @ 08:19:13
URL: http://teamlucas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0