Svinkoppor

Det är nu tredje månaden i rad jag blir sjuk av något slag, först magsjuk och förkylning, andra gången förkylning igen och nu tredje gången, svinkoppor. Hur tusan har jag lyckats få svinkoppor, och i ansiktet av alla ställen?!
Blev sjukskriven IGEN, så länge prickarna är synliga och vätskar sig får jag inte visa mig på jobbet.

Nu sitter jag här med min salva som man ska smörja på alla prickar och en pencillinburk. Positiva med pencillinburken är att hon tog så min hals skulle få en behandling också som jag har ont i till och från ett tag nu. Får hoppas att de hjälper så jag slipper de snart.
Hoppas bara att prickarna försvinner till helgen för då är de äntligen perukbrännbollen och den vill man verkligen INTE missa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0