After work

Gårdagen började inge vidare igår. Det började med att man för sov sig, inte mycke men tillräckligt för att stressa sig klar och springa iväg. När jag väl sitter i bilen och rullar ut från min parkeringsplats märker jag hur konstigt bilen går, den händer inte mycke även om jag gasar. Går ur bilen, ja då är det punka på däcket. Snabbt försöka ställa tillbaka bilen i parkeringsrutan och fort springa upp och väcka pappa och fråga om jag får ta deras bil till jobbet. Jag han iallafall i tid och min underbart snälla pappa slutade tidigare från jobbet sedan för att hjälpa mig byta däck och lämna in de trasiga på lagning så att jag hade en bil till helgen. Pappor är bra att ha ibland ;)

På jobbet sedan tyckte vi några att vi var värda en after work. Jag, H och L möttes upp i stan efter jobbet, satte hos först på fridays, drack några drinkar och åt deras gudomligt goda mat. Sen fick vi vidare till caplins och fortsatte kvällen där med drinkar och vin. Det var så mysigt och vi hade så roligt!
Pappa kom sedan och hämtade mig inne i stan och sen var det bara hem och sova för att orka komma upp och jobba tidigt imorse.

tack för en urmysig kväll, de måste vi göra om!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0