Ena sjukdomen....efter den andra

Jupp jag blev sjuk..efter några dagar med ont i halsen..blommade resten av förkylningen ut. Blev hemskickad från jobbet i fredags och sen dess har jag legat i min säng, heela helgen med huvudvärk, halsont, ont öronen, bihålorna, feber, ja jag åkte nog på allt tror jag.
K kom med jättegod soppa till mig idag så jag skulle få något i mig och sen kom pappa och hämtade mig och tyckte jag skulle ligga hemma hos dem, så nu har jag bytt plats från min säng till deras soffa.
Förkylningen går nu äntligen åt rätt håll, men jag känner mig inte direkt hundra än, ingen ork i kroppen alls. Idag orkar jag iallafall sitta upp och göra lite saker, både fredag och lördag har jag så gott som sovit bort helt och hållet. Saken gjorde de inte bättre att det var så himla fint väder ute.

De blir nog att stanna hemma någon dag till så man blir helt frisk så man slipper att åka på något nytt nästa vecka.
Ena veckan magsjuk, andra veckan dunderförkyld, när ska den onda cirkeln brytas? NU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0