Helgen med H

Ännu en riktigt bra helg är över...Även om man har jobbat.
I lördags efter jobbet mötte jag upp H och åkte hem till mig, fixade oss och drack drinkar och åt middag, snackade en massa skit och flummade runt, precis som vi brukar göra hon och jag.
Vid 23 åkte vi in mot stan och mötte upp två av Hs killkompisar och åkte vidare till limerick där vi tänkte hålla till. Men en av oss var för berusade enligt dörrvakten så vi kom inte in. Vi åkte vidare till white room där vi kom in, drack lite drinkar och dansade till dem stängde. Jag som aldrig dansar, dem fick upp mig ändå och jag har nog aldrig haft så roligt, jag kanske kan dansa ändå?! Kul var de iallafall. Vid fem när dem stängde åkte vi vidare på efterfest hos en av killarna som vi var ute med. Han hade precis flyttat in i en studentkorridor så vi kollade läget där pratade lite och sen somnade vi vid åtta ungefär. Det blev tre timmars sömn ungefär innan det var dags att vakna och åka iväg för att jobba kvällspasset, tur att helgen var lugn på jobbet!

som sagt, en riktigt rolig helg med H har jag haft, dock har hon min kamera (som vanligt) så bilder har jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0