HUNKKRYSSNING

Gokväll!
Jag har juh totalt glömt bort att uppdatera om Helens och min underbara kryssning som vi var på FÖRRA torsdagen, vår underbara hunkkryssning!

Vi började efter jobbet med att shoppa lite inför resan, käkade god mat i kista galleria och begav oss sedan hem till mig där vi började fördrinka och packa de sista!
Mamma körde ner oss till båten och medan vi väntade hängde vi i baren och höll nästan på att missa pågången på båten, även om vi var där 40 min innan påstigningen.
Väl på båten lämnade vi av vår packning och drog ner till taxfreen för att handla lite gott och dricka och lite tugg för att sedan återvända till hytten, förfesta mera och göra oss iordning för kvällen.

Efter lite häng i baren, kollat läget, pratat lite med folk var det äntligen dags för HUNKARNA!
Vi satt självklart längst fram och kunde se alla läckra halvnakna killar framför oss, vi höll på att smälla av...HETT!!!!!

Efter den underbara showen gick vi upp och dansade och hade väldigt trevligt tills vi eller kanske jag slocknade kl 4 och Helen bäddade ner mig i sängen!
Morgonen därpå önskade jag att jag inte hade befunnit mig på en båt..mer kanske jag inte behöver säga!
Men roligt hade vi!..som ALLTID!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0