Picknick med M

Igår hade jag ett härligt besök hos frisören, klippte av lite hår och la i lite ljusa slingor, blev så nöjd! Tycker att det är så skönt att sitta där och bli ompysslad, de känns liksom lite lyxigt.

På kvällen mötte jag upp M som hade en överaskning till mig. Han kom med blommor, en picknickkorg, med champange, jordgubbar, god mat, vin, chocklad. Det var så mysigt. Vi satte hos vid vattnet och hade de så skönt och satt och prata. Vid nio blev de lite för kallt, det var juh tyvärr inte så varmt igår. Vi åkte hem till mig, kröp upp i soffan och såg filmen i love you, man! en riktigt rolig film
Åh kvällen igår var verkligen så perfekt! Jag ler fortfarande!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0